FARVER, MØNSTRE OG BUDSKABER, DER BLIVER SENDT VIDERE TIL DIG,
DRIVER MIN VERDEN.
FARVER, MØNSTRE OG BUDSKABER, DER BLIVER SENDT VIDERE TIL DIG, DRIVER MIN VERDEN.
På en god dag: Designikonet Alexander Isley – kreativ, humoristisk og med skæve vinkler.
On rainy days, nok mest Anker Jørgensen før han blev statsminister – skaldet, højt råbende og med dårligt jakkesæt.
Men uanset hvilken dag du rammer mig på, så har vi – Alexander, Anker og jeg en ting til fælles: Passionen for design. Farver, mønstre og budskaber, der bliver sendt videre til dig, driver min verden.
På en god dag: Designikonet Alexander Isley – kreativ, humoristisk og med skæve vinkler.
On rainy days, nok mest Anker Jørgensen før han blev statsminister – skaldet, højt råbende og med dårligt jakkesæt.
Men uanset hvilken dag du rammer mig på, så har vi – Alexander, Anker og jeg en ting til fælles: Passionen for design. Farver, mønstre og budskaber, der bliver sendt videre
til dig, driver min verden.
Livet i New York er intenst, pulserende – og dyrt. Selv med min fuldfede velfærds-SU i 1990’ernes valuta, løber pengetanken hurtigt tør. Men med en snarrådighed som kun ses hos 23-årige, finder jeg hurtigt et arbejde i forretningen ved siden af. Sammen med Rodrigo afleverer jeg de værker, som kendte og ukendte kunstnere har fået sat i ramme hos Andy’s art supply.
Nu, da økonomien er på plads, skal jeg finde et internship. Så jeg går fra dør til dør og banker på hos New Yorks design studioer og viser min mappe med mit arbejde frem – pænt angstprovokerende, når man, som jeg har et mod, der til sammenligning kan få en tilfældig kylling til at ligne Braveheart.
Det er kutyme at følge op med telefonopkald. Eneste problem er, at jeg ikke har en telefon.
Heldigvis bor jeg next door til det legendariske og fashionable Chelsea Hotel. Det er her, man kan støde på stjerner som Madonna, Ethan Hawke og Andy Warhol – nok primært før han døde – hvis ikke man har så travlt med at låne lobbyens mønttelefon, som jeg havde.
Og så en dag er der bid.
Rystende af 25 minusgrader og klaprende nerver bliver jeg lukket ind af selveste designikonet Alexander Isley til tonerne af Billie Holiday.
De har set min mappe med mit arbejde. Jeg kan starte mandag!
Hos Isley lærer jeg:
Livet i New York er intenst, pulserende – og dyrt. Selv med min fuldfede velfærds-SU i 1990’ernes valuta, løber pengetanken hurtigt tør. Men med en snarrådighed som kun ses hos 23-årige, finder jeg hurtigt et arbejde i forretningen ved siden af. Sammen med Rodrigo afleverer jeg de værker, som kendte og ukendte kunstnere har fået sat i ramme hos Andy’s art supply.
Nu, da økonomien er på plads, skal jeg finde et internship. Så jeg går fra dør til dør og banker på hos New Yorks design studioer og viser min mappe med mit arbejde frem – pænt angstprovokerende, når man, som jeg har et mod, der til sammenligning kan få en tilfældig kylling til at ligne Braveheart.
Det er kutyme at følge op med telefonopkald. Eneste problem er,
at jeg ikke har en telefon.
Heldigvis bor jeg next door til det legendariske og fashionable Chelsea Hotel. Det er her, man kan støde på stjerner som Madonna, Ethan Hawke og Andy Warhol – nok primært før han døde – hvis ikke man har så travlt med at låne lobbyens mønttelefon, som jeg havde.
Og så en dag er der bid.
Rystende af 25 minusgrader og klaprende nerver bliver jeg lukket ind af selveste designikonet Alexander Isley til tonerne af Billie Holiday.
De har set min mappe med mit arbejde. Jeg kan starte mandag!
Hos Isley lærer jeg:
© 2022 Anne Lotte Grønbæk Design
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Error: Contact form not found.