Et magasin, som læserne kan like, dele og downloade, har positioneret EUROcenter som stedet, hvor målgruppen opsøger viden.
Et magasin, som læserne kan like, dele og downloade, har positioneret EUROcenter som stedet, hvor målgruppen opsøger viden.
EUIndblik Online Magasin. Forside
Fra tryk til online.
EUindblik formidler komplekse emner. Det handler nemlig om europæisk forskning og innovation. EUROcentret i Uddannelses– og Forskningsministeriet udgiver magasinet 2-3 gange om året.
Med udgangspunkt i det trykte magasin skabte jeg et koncept for den digitale version, der betød, at det lettere når ud til flere mennesker.
I arbejdet på User Interface Designet og oplevelsen har vi skabt et magasin, der kombinerer det trykte magasins troværdighed og æstetik som typografi, farver og billedstil med de digitale mediers muligheder og dynamik som video, animation, søgbart indhold, arkiv, database og interaktion, med mere.
Vi har brugt WordPress som CMS, men skabt et skræddersyet responsivt design, så magasinet matcher den trykte udgave 1:1.
Udvikling af idé og visuelt koncept Design af User Interface Design af komponenter til navigation Design af komponenter til information Udarbejdelse af implementerbare filer