Magasindesign
fra print til online.

Design der når længere ud.

Et magasin, som læserne kan like, dele og downloade, har positioneret EUROcenter som stedet, hvor målgruppen opsøger viden.

Et magasin, som
læserne kan like, dele
og downloade, har positioneret EUROcenter som stedet, hvor målgruppen opsøger viden.

EUIndblik Online Magasin. Forside

Fra tryk til online.

EUindblik formidler komplekse emner. Det handler nemlig om europæisk forskning og innovation. EUROcentret i Uddannelses– og Forskningsministeriet udgiver magasinet 2-3 gange om året.

Med udgangspunkt i det trykte magasin skabte jeg et koncept for den digitale version, der betød, at det lettere når ud til flere mennesker.

Design og dynamik.

I arbejdet på User Interface Designet og oplevelsen har vi skabt et magasin, der kombinerer det trykte magasins troværdighed og æstetik som typografi, farver og billedstil med de digitale mediers muligheder og dynamik som video, animation, søgbart indhold, arkiv, database og interaktion, med mere.

Vi har brugt WordPress som CMS, men skabt et skræddersyet responsivt design, så magasinet matcher den trykte udgave 1:1.

Elementer

Udvikling af idé og visuelt koncept
Design af User Interface
Design af komponenter til navigation
Design af komponenter til information
Udarbejdelse af implementerbare filer

CREDITS
Kunde: Uddannelses- og Forskningsstyrelsen / User Interface og overordnet koncept: Anne Lotte Grønbæk Design / Webudvikling: Rainbow Riders

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Error: Contact form not found.